ZAMÓWIENIA, PYTANIA, PORADY?
tel. 22 250 00 25, 696 826 764
email: sklep@venus.net.pl

  
W KOSZYKU
Dla niego
Dla niej
Dla obojga
Bielizna damska
Bielizna męska
Wszystkie
Gay
Fetish
Akcesoria intymne
Akcesoria SM
Wibratory
Waginy
Stymulatory
Powiększanie penisa
Pantofle
Kozaki
Zabezpieczające
Śmieszne
Dmuchani faceci
Lalki damskie
Śmieszne rzeczy
Gry dla par
Czasopisma
Książki
Komiksy
Kalendarze
19 141  produktów         Największy Polski sex shop online         Tysiące zadowolonych klientów         7 sklepów stacjonarnych         20 lat na rynku

VENUS-Najczęściej zadawane pytania

W celu lepszej współpracy przedstawiamy Państwu odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Mamy nadzieję, że będą pomocne przy rozwiązywaniu niektórych problemów. W razie wszelkich wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: sklep@venus.net.pl oraz pod numerami telefonów: 22 250 00 25.

Czy mogę otrzymać fakturę za dokonany zakup?
Tak, istnieje możliwość wystawienia faktury do zakupu. W tym celu należy napisać do nas e-mail lub umieścić informacje w polu Uwagi w formularzu zamówienia.

Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?
Numer konta podany na zamówieniu jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli wybrane towary mają zostać wysłane do dwóch różnych osób to trzeba złożyć dwa zamówienia.

Jak szukać interesujący mnie produkt?
Wszystkie produkty zostały pogrupowane i umieszczone w liście kategorii znajdującej się w górnej lub lewej części strony. Produkt można odnaleźć również korzystając z wyszukiwarki umiejscowionej w górnym-prawym rogu strony. Wpisujemy tam nazwę lub kod interesującego nas towaru.

Czy muszę mieć konto żeby złożyć zamówienie?
Nie. W naszym sklepie można zamówić towar również bez rejestracji. Dane osobowe Klienta są wtedy wykorzystane tylko do realizacji danego zamówienia.

Gdzie mogę znaleźć dokładne wymiary produktów?
Wymiary bielizny, odzieży i butów dostępne są w zakładce "Tabela rozmiarów".

W jakim terminie mogę dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Klienci mają prawo do odstąpienia od zawartej umowy kupna bez podania przyczyny w terminie 10 dni licząc od daty dostarczenia towaru do Klienta. Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym (zapieczętowanym). Koszt przesyłki pokrywa Klient.

Czy kartę rabatową mogę wykorzystać w sklepie stacjonarnym?
Tak, karty rabatowe mogą być realizowane w naszych sklepach stacjonarnych oraz internetowych.

Co oznacza odbiór paczki "poste restante"?
Odbiór paczki "poste restante" to możliwość odbioru paczki we wskazanym przez Państwa Urzędzie Pocztowym. W tym celu należy nas o tym poinformować e-mailem lub wpisując informację w polu Uwagi w formularzu zamówienia.

Jak zapakowane są wysłane produkty?
Wszystkie nasze paczki są w pełni dyskretne, zapakowane w zwykły szary kartonik, szary papier lub kopertę bąbelkową, bez loga, napisów typ sex-shop, czy jakichkolwiek innych oznaczeń wskazujących na rodzaj zawartości.

Gdzie znajdę numer rachunku bankowego na który dokonać mam opłaty?
Numer rachunku bankowego znajduje się w zakładce "Płatności" oraz jest wysyłany e-mailem potwierdzającym złożenie zamówienia.

Jak wygląda procedura reklamacyjna?
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. Zgodnie z polskim ustawodawstwem towary przecenione oraz przedmioty osobistego użytku nie podlegają zwrotowi. Wszystkie inne przypadki rozpatrywane są przez nas w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego wraz z produktem i dowodem zakupu.

Co składa się na czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia to czas oczekiwania na produkt przesyłany do nas od producenta oraz czas wysyłki Pocztą Polską bądź firmą kurierską do Państwa.

Czy mogę wysłać zamówione produkty jako prezent na inny adres?
Tak, zamówione produkty mogą zostać wysłane jako prezent. Wystarczy w okienku Uwagi wpisać dane i adres obdarowanej osoby. W tym przypadku opłata za pobraniem jest niemożliwa.

Nie działa kod rabatowy z karty? Co mam zrobić?
W tej sytuacji należy sprawdzić czy podany kod wpisany został poprawnie i co ważne bez odstępów.
 
 
 
 

 


Sprawdź naszą ofertę w kategorii VENUS-Najczęściej zadawane pytania - sex shop Venus - największy sklep erotyczny w Polsce.
    więcej
    więcej
    więcej
    więcej
sklep BDSMsklep z butamisklep z bieliznąSexshop Venusgay sex shop NeomenPenimed - powiększanie i erekcjaLamirex - strona firmowa